Kundeportal

 

Her kan du bl.a. finde dine regninger, aflæsninger og tilmelde din faktura til mail og dine regninger til betalingsservice. 

Kundeportalen

x

Hvad skal jeg gøre, når jeg flytter?


Lejebolig

Hvis du flytter til eller fra en lejebolig, skal vi ikke have besked.

 

Du udlejer et hus

Vi opkræver regningen hos ejeren af ejendommen. Hvis du lejer din ejendom ud, skal du selv opkræve forbruget hos din lejer.

 

Du sælger et hus

Du skal give os besked om:

  • Datoen, hvor du overdrager nøglen
  • Din aflæsning af vandmåleren
  • Din nye adresse, dit telefonnummer og mailadresse
  • Navn, telefonnummer og mailadresse på køber, hvis du har det

Du skal kontakte os den dag, du afleverer nøglen eller kort tid derefter. Vi kan først ændre i vores system, når du har aflæst vandmåleren. (Det skal også være tinglyst)

Du skal aflæse vandmåleren samme dag, som du afleverer nøglen. Du må gerne sende os et billede af din aflæsning af vandmåleren.

Som sælger hæfter du for vandforbruget, indtil vi har fået besked. Du kan melde din flytning på vores hjemmeside, via vores kundeportal, ved at sende en mail til post@morsoeforsyning.dk eller ringe på 82 13 04 04.

Uanset om du bruger ejendomsmægler, advokat eller sælger til et familiemedlem, skal du give Morsø Forsyning besked. Dit lokale vandværk giver ikke oplysningen videre til os.

 

Du køber et hus

Du må gerne give os besked om

  • Datoen, hvor du får nøglen
  • Din aflæsning af vandmåleren
  • Dit navn, telefonnummer og mailadresse

Du kan kontakte os den dag, du overtager nøglen, eller kort tid derefter. Vi kan først ændre i vores system, når du har aflæst vandmåleren.

Du skal aflæse vandmåleren samme dag, som du får nøglen, eller kort tid derefter. Du må gerne sende et billede af din aflæsning af din vandmåler.

Kan du lide at spare penge? Det kan vi! Se her hvordan