Vil du klage?
Klager i forbindelse med Morsø Vand A/S og Morsø Spildevand A/S
Du kan indbringe klager vedrørende tvister med Morsø Forsyning for Nævnenes Hus.
Klageadgangen er fastsat i forbrugerklagelovens kapital 5 om mediation. Indgiver du en klage, er omkostningen i første fastsatte omgang til kr. 100, som du ikke får igen. Er der ikke fundet en mindelig løsning ved mediation, kan der klages til Forbrugerklagenævnet. Dette koster kr. 400. Beløbet tilbagebetales, hvis du får medhold.
Klager i forbindelse med Morsø Varme A/S
Hvis du har klaget til dit fjernvarmeselskab, og du ikke er tilfreds med afgørelsen, skal du sikre dig, at du har fjernvarmeselskabets afgørelse på skrift, fx i en e-mail eller i et brev.
Fjernvarmeselskabets afgørelse om ikke at give dig medhold – eller kun vil give dig delvis medhold – kan indbringes som en civilretlig tvist ved Ankenævnet på Energiområdet.
Vær opmærksom på ved Forsyningstilsynet og Ankenævnet på Energiområdet er også klageinstanser for mere generelle spørgsmål på fjernvarmeområdet. Du finder oplysningerne om klagemulighederne på Forsyningstilsynet og Ankenævnet på Energiområdet .
Klager i forbindelse med forbrugervalg
Hvis du ønsker at klage over det seneste forbrugervalg, bedes du læse nedenstående valgregulativ og følge vejledningen heri.
Har du spørgsmål?
Vores kundeservice er altid klar til at hjælpe dig. Du er velkommen til at ringe til os på telefon 82 13 04 04 eller sende en mail til post@morsoeforsyning.dk.
Du kan også udfylde vores kontaktformular. Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.